حرفای دل.

فقط خدا

....

من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم...


همانی که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد،


می آید سراغت...


من همانی ام که همیشه دعاهای بی پایان دارد و چشم


هایش را می بندد و می گوید من این حرف ها سرم نمی

شود


باید دعایم را مستجاب کنی...


همانی که گاهی لج می کند و گاهی قهر


همانی که بعضی وقت ها میشکند دل دیگران را


نه از سر لذت ، بلکه دیدن حقیقت وادارم میکند


دوری کنم از حرف های نسنجیده که عمقشان تاگلوست


که البته مسببش هم عده یی بدن پرست بودن


باگفتار سخیفشان باورهایم راشکستند


و باعث شدند باترس گام بردارم...


گاهی بد جنس می شود و البته گاهی هم خود خواه


حالا یادت آمد من کی هستم ؟


باز هم آمدم پیشت با یک دل پرآرزو ،


خسته از همه اتفاق های بد دنیا ، از این


همه تنهایی و از این همه دلواپسی


کمک کن تا قوی باشم و محکم و صبور ،


کمک کن تا دوست بدارم همه را تا


بتوانم زندگی کنم  و زندگی ببخشم ...


کمک کن نشکنم دلی را ، راه را نشانم بده


به روح و قلبم آرامش عطاکن


کسی که سهم من نیست را سرراهم قرار نده



تکیه گاهم باش.

 



نظرات شما عزیزان:

زهره
ساعت13:36---24 بهمن 1390
سلاااااااااام
خوووبی؟
وبلاگت خیلی خووووشمله به وب منم بیااااااا
بای بای بای بای بای بای


arezoo
ساعت9:26---20 بهمن 1390
زندگی باور میخواهد آن هم از جنس امید که اگر سختی راه به تو یک سیلی زد یک امید قلبی به تو گوید که خدا هست هنوز
mamnon iliya joon
bazam sar bezan


مارییا
ساعت21:14---19 بهمن 1390
به به سلام ایلیای گلم حالت چطوره بلاخره به ما هم یه سری زدی این دفعه بخشیدمت ولی دفعه ی بعد اگه تکرار بشه تنبیه دارییا گفته باشم شوخی کردم راستی جواب اون سوالتون: رشتم جغرافیا و برنامه ریزی شهری

Hasti
ساعت16:09---10 بهمن 1390
سلام مرسی که بهم سر زدی حوشحال شدم وبت جالبه تست هوشتو دوس داشتم امیدوارم موفق باشی

زهرا
ساعت14:43---8 بهمن 1390
ای بدک نیستن!!!ولی هیچ خواننده ای جونگی من نمیشه هـــــــــــــــــــــــــــــ ــا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,ساعت 14:29 توسط 110| |


آخرين مطالب
» گفتگو با خدا......____________حتما بخونش باور کن ضررنمی کنی>
» قرآن
» صداقت.....
» حرفای دل.
» دخترکوچولو...........

Design By : RoozGozar.com